2011-06-17 08:55:51

Učenici 4.a i 4.d sudjelovali u međunarodnom projektu PIRLS 2011. I TIMSS2011.

Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja u suradnji s međunarodnom organizacijom IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement- Međunarodno udruženje za vrjednovanje obrazovnih postignuća) provodi Međunarodno istraživanje o učeničkim postignućima u području čitanja, PIRLS 2011. Projektom PIRLS 2011. istražuje se učenička postignuća u području čitanja u 64 zemlje širom svijeta, a Republika Hrvatska priključila se ovom istraživanju 2008. god. s ciljem mjerenja čitalačkih kompetencija radi poboljšavanja poučavanja i učenja čitanja.

Uz PIRLS 2011.,provodi se i projekt TIMSS2011. – Međunarodna procjena učeničkih postignuća iz Matematike i Prirode i društva.

Metodom slučajnog odabira među 150 škola u RH, uzorkovana je naša škola. Od svih četvrtih razreda Matične škole i Područnih škola Kožino i Petrčane, metodom slučajnog odabira odabrani su učenici 4.a i 4.d razreda.

Ispitivanje je obavljeno 10. i 11. svibnja 2011.god. Podaci iz upitnika za učenike, Upitnika za roditelje, Upitnika za učitelje, Upitnika za ravnatelje uz postignuća na PIRLS-2011. I TIMSS2011. služit će za praćenje obrazovnih sustava i pružat će uvid u obrazovnu politiku bez otkrivanja identiteta ispitanika.

                                                                                       Koordinator: Ingrid Veršić Miletić, prof.

 

 


Osnovna škola Petra Preradovića Zadar