preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
Tražilica
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA



ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Upisi u srednju

Upisi u srednju školu

2020./2021.


Za učenike:

www.upisi.hr

 Uputa za prijavu u sustav upisi.hr


Za nastavnike: upisi.hr/oss


CARNet helpdesk:

E-pošta: helpdesk@skole.hr

Telefon: 01 6661 500

Često postavljana pitanja

 

Školski kalendar

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2019./2020.

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Lipanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 432749
Ovaj mjesec: 5436
Ovaj tjedan: 251
Danas: 7
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.05

13.10 - 13.50


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.05

19.10 - 19.50

Stručni suradnici

Stručni suradnici:

  • pedagoginja: Martina Zorić
  • psihologinja: Jasna Dražina
  • defektologinja: Ingrid Miletić 
  • knjižničarke: Ivana Perić i Iva Medić

 

PEDAGOG

Pedagog je najšire profiliran stručni suradnik. Sudjeluje u svim fazama odgojno-obrazovne djelatnosti, od planiranja i programiranja do vrednovanja rezultata. On surađuje sa svim drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi. Prati, istražuje i analizira nastavni rad te predlaže načine i sadržaje za unaprjeđivanje i poboljšavanje nastave i cjelovitoga odgojno-obrazovnog rada u školi. Težište rada pedagoga je na pedagoško-didaktičkom području školskoga i nastavnog rada.

 

DEFEKTOLOG

Defektolog radi na otkrivanju, dijagnosticiranju i terapiji učenika s teškoćama u razvoju i učenju. Utvrđuje individualne odgojno-obrazovne sadržaje namijenjene učenicima s teškoćama u razvoju i učenju te određuje nastavne oblike i metode rada primjerene sposobnostima takve djece. Brine o osposobljavanju i stručnom usavršavanju učitelja u području integracije i brige za razvoj djece s teškoćama. U skladu s vrstom i stupnjem teškoće, utvrđuje didaktičko-metodičke uvjete rada. Surađuje s roditeljima usklađujući odgojno-obrazovne napore škole i roditeljskoga doma.

 

PSIHOLOG

Psiholog je stručnjak koji primjenjuje znanstvene spoznaje pedagoške i razvojne psihologije u školskoj praksi. Primjenom odgovarajućih psihologijskih instrumenata i metoda pridonosi unaprjeđivanju psihološkoga aspekta odgojno-obrazovnoga i nastavnog procesa. Težište njegova rada je individualni i skupni rad s učenicima, a suradnja s drugim sudionicima odgojno-obrazovnoga djelovanja je u funkciji njihova osposobljavanja za bolje razumijevanje učenikovih potreba i ponašanja te djelotvorniji rad s njima. Prateći razvoj i napredovanje učenika, psiholog radi s njima savjetodavno, a posebice u profesionalnom informiranju i usmjeravanju.

 

KNJIŽNIČAR

Knjižničar potiče razvoj čitalačke kulture i osposobljava korisnike za intelektualnu proradu izvora, pridonoseći razvoju kulture samostalnoga intelektualnog rada. Osim
neposrednog odgojno-obrazovnog rada s učenicima i njihova upućivanja u korištenje različitih izvora znanja, knjižničar sudjeluje u formiranju multimedijskoga središta škole kroz opremanje stručnom literaturom, drugim izvorima znanja i odgovarajućom odgojnoobrazovnom tehnikom. Knjižničar prati znanstveno-stručnu literaturu, izrađuje anotacije i tematske bibliografije te potiče učenike i učitelje na korištenje znanstvene i stručne literature. S aktualiziranim promjenama odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi, te provođenjem projekta Hrvatski nacionalni obrazovni standard za osnovnu školu, knjižničari unose kvalitativne promjene u odgojno-obrazovni rad knjižnice donošenjem posebnoga programa rada Informacijska pismenost i poticanje čitanja.




preskoči na navigaciju