preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 636798
Ovaj mjesec: 4409
Ovaj tjedan: 1324
Danas: 122
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan broja pi
Autor: Anita Šimac, 14. 3. 2024.

Učenici 6.c razreda zajedno s razrednicom Anitom Šimac su obilježili Međunarodni dan broja pi uz aktivnost ‘Pi u pokretu’.

Na satu matematike su ugostili grupu osmaša iz OŠ Bartula Kašića i njihovu profesoricu Nataliju Zvelf. Osmaši su održali poseban sat na kojem su upoznali šestaše s brojem pi otkrivajući ga uz mjerenje opsega različitih predmeta u školskom dvorištu. Uz sljedeće upute, naši učenici su krenuli sa zadatcima na radnom listiću:

Uzmite konopac i omotajte ga oko kružnog oblika, odrežite konopac na tu duljinu. Da biste izmjerili duljinu, rastvorite konpac i prislonite uz ravnalo.

Zapišite duljinu opsega svojega kružnog oblika, zatim izmjerite promjer svojega kružnog oblika i također zapišite vrijednost.

Podijelite izmjerenu duljinu opsega kruga i promjer kruga. Zapišite dobiveni količnik.

Što primjećujete?

Svi bi trebali dobiti približno isti količnik. S preciznim instrumentima dobili biste za krugove različitih promjera količnik duljine opsega kruga i promjera toga kruga uvijek isti broj.

Diskusija o dobivenim rezultatima i metodama računanja nastavili su u učionici matematike uz prezentaciju i nove zadatke.

Više o današnjem danu otkrijte uz sljedeći video:






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju