preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 636663
Ovaj mjesec: 4274
Ovaj tjedan: 1190
Danas: 136
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kolaborativno pisanje
Autor: Ivica Stanić, 12. 12. 2018.

U skolpu Projekta Goethe Instituta DLL4 (Učiti i podučavati njemački jezik), učenici sedmih razreda koji pohađaju nastavu njemačkog jezika sudjelovali su sa svojom predmetnom učiteljicom, Nediljkom Nekić u  jednom dijelu prije spomenutog projekta.


Pisanje sastava nije najdraža aktivnost učenicima koji uče neki strani jezik pa tako ni onima koji uče njemački jezik, ali sudjelovanjem u Projektu učenici su otkrili jednu novu dimenziju u tom području – pisanje sastava može biti zabavno, jednostavno i brzo. Naime, na jednom satu njemačkog jezika pod vodstvom predmetne učiteljice, a u prisutnosti promatrača, provedeno je istraživanje kako kolaborativno pisanje može olakšati učenicima taj zahtjevan zadatak. Učenici su u završnom dijelu sata imali zadatak napisati sastav na zadanu temu. 

Kroz aktivnost kolaborativnog pisanja sastava ostvareni su svi zadani ciljevi, a onaj koji je posebno došao do izražaja je odgojni cilj: potaknuti učenike na zajedničkim snagama, pomažući jedni drugima, ostvare nešto što im često predstavlja poteškoću i nerado to čine.

U Projektu je sudjelovalo više škola u gradu Zadru.

Rezultati su bili jako zanimljivi, a  prezentirani su virtualnim putem voditeljici Projekta i predstavnici Goethe Instituta u Zagrebu. Naime, svi premetni učitelji-sudionici u projektu su nakon provedenog istraživanja, prezentirali  rezultate na dvije video konferencije (preko Adobe Connect-a, Skype-a).

Predstavnici Goethe Instituta prezentirat će prikupljene rezultate i na internacionalnoj razini.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju